התפקיד של פרספקטיבה אוניברסיטאית בצמיחת ידע מתמטי להוראה בבית הספר היסודי

התפקיד של פרספקטיבה אוניברסיטאית בצמיחת ידע מתמטי להוראה בבית הספר היסודי
צוות מוביל
פרופ' אברהם הרכבי
ד"ר רוני קרסנטי
ד"ר ג'ייסון קופר

תקציר
מחקר זה בדק את התרומה של הפרספקטיבה האוניברסיטאית (ידע של מתמטיקה מתקדמת, פרקטיקות מתמטיות ממוסדות והרגלי חשיבה) על הידע המתמטי להוראה. המחקר התחקה אחר סדרה ייחודית של השתלמויות מורים אשר עוצבו על ידי פרופסור למתמטיקה באוניברסיטה מובילה בישראל ובהן מלמדים תלמידי מחקר במתמטיקה.
מאמרים

Cooper, J., & Karsenty, R. (2016). Can teachers and mathematicians …